Godzilla vs. Kong izle

dinamik

dinamik
6.4 /10 12179
Godzilla vs. Kong izle

Godzilla vs. Kong izle ⚡ Aksiyon Bilim Kurgu türü Godzilla vs. Kong 2021 Filmi Türkçe Dublaj Full HD olarak Altyazılı 1080p film izle. 2021 yılı yapımı bir film olup, vizyona giriş tarihi ise Türkiye için 21 Mayıs 2021 olacaktır. Merakla beklenen filmin senaryosu Lindsey Beer, Patrick McKay ve Max Borenstein tarafından yazılmıştır. Amerika Birleşik Devletleri yapımı olan filmin yönetmeni Adam Wingard’dır. Aksiyon, bilim kurgu ve gerilim tarzında olan, Godzilla vs. Kong isimli filmin çekim yerleri Avustralya, Gold Coast ve Queensland olmuştur. 155.000.000 dolar bütçe ile çekilen Godzilla vs. Kong 2021 filmlerin arasında en iddialı olan yapımlardan biridir. Filmin orijinal dili İngilizce olup, müzikleri ise Junkie XL tarafından yapılmıştır.

Godzilla vs. Kong Türkçe Dublaj izle başrol oyuncuları Alexander Skarsgard, Millie Bobby Brown, Rebacca Hall, Brian Tyree Henry ve Shun Oguri’dir. Filmde oynayan baş aktör Alexander Skarsgard, canavar King Kong ile beraber çalışan bir jeologu canlandırmaktadır. Filmde başrol oyuncularının paylaştığı roller ise şu şekilde sıralanmaktadır;
Alexander Skarsgard – Nathan Lind
Millie Bobby Brown – Madison Russell
Rebacca Hall – Ilene Andrews:
Brian Tyree Henry – Bernie Hayes
Shun Oguri – Ren Serizawa

Godzilla vs. Kong Altyazılı izle bir canavar filmidir, yapım yeri olan Amerika Birleşik Devletleri’nde vizyona giriş tarihi, 31 Mart 2021 olacaktır. Tüm dünyayı saran Pandemi salgını nedeniyle, filmin gösterime giriş tarihi 2020 yılı olacakken, çekimlerin aksaması yüzünden 2021 yılına ertelenmiş bulunmaktadır. Godzilla vs. Kong filminin konusu; devasa bir canavar olan King Kong’un, durdurulması mümkün olmayan diğer canavar Godzilla ile savaşından oluşmaktadır. Filmde bu iki canavar yaptıkları ile tüm dünyaya kimin canavarların kralı olduğunu göstermekte kararlıdır.

Godzilla vs. Kong 2021 filmi izle Dünyada sinemaseverlerle 2021 yılının Mart ayında buluşacak olan film sinemalarda ve HBO Max’ta eşzamanlı olarak gösterime girecektir. Filmin projesi olan iki canavar Godzilla ile King Kong’un savaşı ilk olarak 2015 yılının Ekim ayında oluşturulmaya başlanmıştır. Filmin senaryosunun yazılmasına ise 2017 yılının Mart ayında başlanmıştır. Yine aynı yılın Mayıs ayında ise filmin yönetmenin Adam Wingard olacağı tüm dünyaya duyurulmuştur. Filmin çekimlerine 2018 yılında başlanmış olup, Hawai, Hong Kong ve Avustralya’da ön çekimler yapılmıştır. Godzilla vs. Kong 2021 Filmi 1080p Full HD Tek parça izle.

  • Yapım Yılı
    2021
  • IMDb Puanı
    6.5
  • Film Süresi
    113 dakika
  • Film Dili
    Turkce Dublaj ve Altyazi
150 Yorum
serdar
8 Ağustos 2021

boş konusmayin film baya iyi kotu diyenler bir daha izlesin

Ege bilgin
5 Ağustos 2021

Güzelim filme böyle kalitesiz dublaj olmaması lazım altyazılı daha iyi resmen

YASİN KASKA UMP 6
17 Temmuz 2021

BAZEN DONUYO

BATTAL
11 Temmuz 2021

bu seslendirmeyi kim yaptıysa allah bıldıgı gibi yapsxın

Ümit Enes Zengin
6 Temmuz 2021

Türkçe dublajı berbat sesi taklit etmeye çalışıyorlar salaklar onu bile yapamamış

büşra
2 Temmuz 2021

dublaj berbat. Millie için gelen tayfadansanız ve sırf Millie için filme güzel diyorsanız, demeyin lütfen. Bu cidden fazla toksik.

Musa
1 Temmuz 2021

admin bey sizin yüzünüzden filmden keyif alamadım normal reklam gelse anlıcam filime bile reklam koymusunuz * bu siteyi kesindikde önermiyorum

    admin
    3 Temmuz 2021

    Film de uyarı mesajı var Türkçe Dublaj orjinal değil, çakma yapmışlar araya da reklam koymuşlar. Altyazılı izlemeniz önerilir.

çınar
30 Haziran 2021

simple ne alaka ? onun dışında filmin çevirisi beyenmedim filmin kendisi 2014 dekinden daha kötü bit iki şey beyendim onun dışında vıyık kalmış anlayışınız için teşekkürler

kazım
29 Haziran 2021

koskoca yaratıkların küçücük bir veledi görünce insafa gelmesini anlamıyorum. genel anlamıyla çocuk filmi olmuş. filmin adı da filmin kendisiyle uyumsuz. godzilla ve kong’un savaşı değildi ki bu film. daha iyi bir isim bulunabilirdi. olacaklar çok belliydi hiç heyecanlanmadan izledim. tahmin ettiğim şeylerin birçoğu çıktı. beğendiğim tek sahne godzilla ve kong’un birbirine bakarak bağırdığı bir kısım vardı orası dışında beğenmedim. iki efekt ekleyince film çok iyi olmuyor. godzilla vs kong’un ilk karşılaştığı yer fırkateynlerin olduğu yerde godzilla gelirken arkada müzik çalıyordu o müzik hoşuma gitti godzilla’ya yakışan bir müzikti. mechagodzilla’nın da seslerini beğendim. 10/6 puanım.

    kazım
    29 Haziran 2021

    2014deki filminin yanında tırt kalmış

    ulker
    8 Ağustos 2021

    baya iyi

sanane
29 Haziran 2021

film güzel ama dublaj berbat ötesi ve saçma konuşmalar uymuyor ve skıcı geliyor bu nedenlede
puan vercek olsam puanım 0 dı bunu bilmenizi isterim

    dursun
    30 Haziran 2021

    türkçe dublaj çöp

Yusuf Ergül
27 Haziran 2021

Türkçe dublaj hariç gayet iyi daha önce alt yazılı halde izlemiştim kelimeler uyuşmuyor

bruh
26 Haziran 2021

müqemmel film ama çevirisi kötü

HEKIM
24 Haziran 2021

iyi cevirememissiniz mesela en berbat ceviriniz sondaki godzilla dusman degil THAT dusman aslinda dogrusu DUSMANIMIZ O olmali

Ece
24 Haziran 2021

Film çok iyi bazıları kasıyor demiş ama hiç kasmıyor. İzlemeyenler izlesin

ömer
20 Haziran 2021

film çok kasıyo onun harici güzel

ömer
17 Haziran 2021

film gayet güzel ama donup duruyo abi o yuzden 100 vermek yerine 50 verdim kasmasaydı aşırı iyi 🙂

    admin
    17 Haziran 2021

    player üzerinde alternarif seç kısmından değiştirip izleyebilirsiniz.

    admin
    17 Haziran 2021
    Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

    yukarıdaki 4 buton sizin dil değiştirmenize ve 720p vaye 1080p yapar

      yarran
      19 Haziran 2021

      çok güzel

      Ferdi
      21 Haziran 2021

      Selam Admin Hd dublaj nazamn düşer?

        admin
        21 Haziran 2021

        belli değil

yasin bilgiç
16 Haziran 2021

dublaj çok iyi elinize sağlık ama daha iyi olabilirdi filmi ise anlatmaya gerek yok görüyorsunuz zaten baya güzel yani

Yenilmez KralYT
16 Haziran 2021

Film hata verdi diyoki site bağlantıyı kesti ne oldu ki

    admin
    17 Haziran 2021

    sayfayı yenile düzelir.

salih yaman
15 Haziran 2021

çok güzel

NURSENA
14 Haziran 2021

YANLIŞ YAZDIM GODZİLLA DEYİL ROBOZİLLA OLCAKTI

Haqtan
14 Haziran 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

Hollywood kinkong’u gömerken Godzilla ilçede telefona kaydetmiş resmen yazık kült bir film ve karakteri dandik bir senaryo ile resmen mahvetmişler ulan sırf görsel efektleri yüzünden filme harika diyen cahil cuhela Z kuşağı kitle yüzünden film eserinden çok kıymete binmiş senaryo kurgu ve oyunculuk çok kötü

NURSENA
14 Haziran 2021

birincisi bu 2. bölüm ikincisi ise godzilla birinci bolümde iyilerin tarafındaydı şımdı neden kötülerin tarafına geçtiki

    İbrahim
    16 Haziran 2021
    Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

    Nursena kötü tarafa geçmedi aslında insanların dünyası ile oyuk dünyayı ayri tutmak istiyor insanlar ise konu kullanarak oyuk dünyaya gitmek istiyor yani bu durumda godzilla iyi kong kötü oluyor

    yasin bilgiç
    16 Haziran 2021

    godzillanın tarafı yok

hatice kübra emir
11 Haziran 2021

çok sevdim izlemenizi tavsiye ederim

Ferdi Tyfun
10 Haziran 2021

Bravo gayet güzel dublaj. filme laf yok zaten 🙂

MUSTAFA EMRE
10 Haziran 2021

KARDEŞİM MÜQ DUBLAJ DİLERİNİZE EMEKLKERİNİZE SAĞLIK

Adil Quliyev
10 Haziran 2021

cok guzel tercih ederim cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
guzel

Berat
10 Haziran 2021

Helllaaal olsun ve çok iyi

Ege Yılmaz
10 Haziran 2021

Filim çok güzel bence 2. si gelmeli

Taylan Kutluk
9 Haziran 2021

berbat bir dublaj siteye yakışmayacak şekilde

quArex
7 Haziran 2021

Çok güzel olmuş fakat biraz başları sıkıcı ama yine de 10 üzerinden 9 verirdim film gayet güzel tavsiye ederim. (It was very good, but a bit boring, but I would still give 9 out of 10, I would recommend the movie very well.)

Azad
6 Haziran 2021

Ben bu kadar iğrenç bir dublaj görmedim rezalet

    Filmci
    7 Haziran 2021

    Ayn kardeşim üstelik sürekli reklam çıkıyo sinir oldum

    gelecek123
    7 Haziran 2021

    film güzel dublajda güzel ama sadece filmde ki sesleri yüksek ve daha canlı yapın mesela enkaz altında kaldırma diye bağırırım ama siz a böyle yaparsınız neyse bb

Hanifi NOZOĞLU
6 Haziran 2021

Mükemmel film olmuş devamı gelmeli

Hamit mert
5 Haziran 2021

film harika altyazılı izleyin daha iyi olacakk çünkü dublaj rezalet.

mert
4 Haziran 2021

filmin başı ile sonundaki düşünce çok farklı film mükemmel

aslan
1 Haziran 2021

mutlu son diye ben buna derim 🙂

Yusuf Muslu
1 Haziran 2021

Dublaj biraz değişik ama film e bişey diyemem çok iyi tavsiye ederim

Suna
1 Haziran 2021

film efsane ama sürekli donuyor veya görüntü gidiyor

Ege Süleyman Erol
31 Mayıs 2021

bu film 10 yıldızı hakediyor 😀

Ege Süleyman Erol
31 Mayıs 2021

film çok güzel olmuş elinize sağlık

Yiğit coşar
29 Mayıs 2021

Gayet çok güzel bir film izleminizi tavsiye ederim hayatim da böyle heyecanli ve aksiyonlu film gormedim çok guzeldi

wqeqwewqeq
29 Mayıs 2021

10/10000000 lik bir film mükemmel ötesi

tamerberk
28 Mayıs 2021

cok iyi film izleminızın tavsıye ederım

Eren
27 Mayıs 2021

Çok çok güzeldi

Barış
25 Mayıs 2021

Gerçktn hayatımda izlediğim en iyi filmdi seslendirmede bazı sıkıntılar olsa da çok sevdim inşallah gelecek filmde yakında gelir 🙂

penah
25 Mayıs 2021

Lutfen dusuk kalite getirirmisiniz internet berbat takilmalar oluyor

aleyna altun
24 Mayıs 2021

mükemmel bir filimdi bide türçesini yaptınız için teşekkür ederim

Cingiz Ehmedov
24 Mayıs 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

Cox iyi hatta asiri iyi tavsiye ederim herkese

Berkan Ay
24 Mayıs 2021

arkadaşlar dublajı kötü olmuş türkçe altyazı lı daha güzel film baya iyi tam türkçesi gelince daha iyi olcak
yani tek cevabım müqq

KING ALI
23 Mayıs 2021

Çok iyiydi Ben yanliz altyazili izledim müqq tü tavsiye ederim

Eyüp
23 Mayıs 2021

gerçekten filmde dostumuz kongla yeni dostumuz godzillanın arkadaş olması beni çok duygulandırdı evet seslendirmede ufak tefek sıkıntılar olabilir ama film efsane güzel özellikle kongun sonda baltasını alıp bakıp sonra o verdi bu gücü diye düşünüp bırakması gerçekten çok duygulu olmuş artık godzillayıda seviyorum konguda kongu seviyordum godzillayıda sevmeye başladım gerçekten bu godzilla ve kongun arkadaşlığı diğer filmlerdede olsun mesela kong ve godzilla titanlara karşı diye bi film olabilir çok iyi bir senaryoyla bunu yapabilirler tebrikler…

Muhammet Ali furat
22 Mayıs 2021

Filim efsane vallahi goodzilla ve kong birleşip mega goodzilla ya dalıyorlar vallahi çok güzel efsane bence
izleyin aksiyon kaçırırsınız

    Naber
    25 Mayıs 2021

    Bari filmin sonunu da söyleseydin neden spoiler var diye işaretlemedin

sercan
22 Mayıs 2021

dublaj da bir kaç sorun var ama güzell

Bayro
22 Mayıs 2021

Film çok iyi ama mümkünse altyazılı izleyin çünkü dublajı iyi yapmamışlar sonuçta yapanların amatör olduğu açık (yinede emek vermişler inşallah bu konuda kendilerini geliştirirler)
. Ama illa dublaj diyorsanız türkiyede yayımlandıktan sonra izlemenizi öneririm

FBI
20 Mayıs 2021

Bu nasıl Dublaj ben kendim yapsam daha iyi olurdu

    Murat
    22 Mayıs 2021

    hem dublaj için beklettiler hem yapamamışlar. Filmin orjinal sesi arkadan geliyor, sanki program veya yayın dublajlıyorlar

Hilmi gumus
18 Mayıs 2021

Çok donuyo

Kaan
15 Mayıs 2021

bakın normalde yorum yazmak falan uğraşacağım şeyler değildir ama üşenmeyip buraya yazıyorum, reklam falan önemli değil fakat ÇEVİRİYİ YAPAN, AYNI SESİ İKİ ÜÇ KİŞİDE KULLANAN, ÇOÇUĞA ERİŞKİN SESİ KOYAN, ÇEVİRİ EKİBİNE BURDAN YALVARIYORUM, BİR DAHA ÇEVİRİ YAPMAYIN, ALLAH İÇİN YAPMAYIN, KATLETMİŞSİNİZ. ORTADA Bİ EMEK OLSA EMEĞİNİZE SAĞLIK OLMAMIŞ DERİM AMA EMEK DE YOK, SİZ RESMEN KATLİAM YAPMIŞSINIZ ,LÜTFEN BİR DAHA ÇEVİRİ DUBLAJ VS YAPMAYIN BIRAKIN ÇİNCE, JAPONCA, İNGİLİZCE İZLEYELİM AMA SİZ YAPMAYIN ALLAH RIZASI İÇİN!!!!

    admin
    15 Mayıs 2021

    :)) Türkçe Dublaj zaten orijinal değil ki, ruslar yapmış. Altyazılı izlemenizi tavsiye ederim.

      Uğur demircan
      18 Mayıs 2021

      Oda kim yapmışsa bir daha yapmasın diyor zaten orjinal olmadığını biliyoruz neyin kafası admin

    İLKER AĞASALİH OĞLU
    18 Mayıs 2021

    VALLAHİDE BİLLAHİDE EFSANE OLMUŞ YA TEK BU SİTEDE VAR BU FİLM BAŞKA SİTELERE GİRİYORUM ÇIKMIYOR BAŞKA FİLİMLER İZLETİYORLAR AMA BUNDAYSA GERÇEĞİNİ EMEĞİNİZ SAĞLIK DİYORUM ÇOK TEŞEKKÜRLER BU FİLMİ YAPANA ELİNZE SAĞLIK AMA SONUNDA ÇOK HEYECANLI GEÇTİ KONG LA GODZİLLA BİRLİK OLUP MEGA GODZİLLAYI YENDİLER AMA KONG ORDA MEGA GODZİLLANIN İŞİNİ BİTİRDİKTEN SONRA NORMAL GODZİLLANIN YANINA GİDİP DE ONUN ELİNDEN TUTUP ONU AYAĞA KALDIRSAYDI ÇOK DAHA İYİ OLACAKTI ÇÜNKÜ ASLINDA ONLAR BARIŞMAK ÜZEREYKEN ARAYA O MEGA GODZİLLAYI YAPANLAR GİRDİ VE O YUZDENDE SAVAS BAŞLADI AMA SONUNDAYSA TEKRAR BARIŞMAYA DOĞRU İLERLEDİLER GERÇEKTEN ELLERİNİZE SAĞLIK BAŞKA FLİMLER BEKLİYORUM

      erdal kaya
      20 Mayıs 2021

      vili seriye balamışlar

Hızır
14 Mayıs 2021

dublaj bok gibi soğudum filmden

tiki can
13 Mayıs 2021

dublaj kötü ama idare eder izlenir eyvallah

admin değilim
13 Mayıs 2021

sizin yapacağınız işin içine tüküreyim, seslendirme yapmayın birdaha sayenizde filmden soğudum

Cuma
12 Mayıs 2021

Reklamlar donmuyor film donuyor reklamlardan bişey gözükmüyor

    Furkan
    21 Mayıs 2021

    film de hiç donmuyor

GÖKHAN
12 Mayıs 2021

bakın normalde yorum yazmak falan uğraşacağım şeyler değildir ama üşenmeyip buraya yazıyorum, reklam falan önemli değil fakat ÇEVİRİYİ YAPAN, AYNI SESİ İKİ ÜÇ KİŞİDE KULLANAN, ÇOÇUĞA ERİŞKİN SESİ KOYAN, ÇEVİRİ EKİBİNE BURDAN YALVARIYORUM, BİR DAHA ÇEVİRİ YAPMAYIN, ALLAH İÇİN YAPMAYIN, KATLETMİŞSİNİZ. ORTADA Bİ EMEK OLSA EMEĞİNİZE SAĞLIK OLMAMIŞ DERİM AMA EMEK DE YOK, SİZ RESMEN KATLİAM YAPMIŞSINIZ ,LÜTFEN BİR DAHA ÇEVİRİ DUBLAJ VS YAPMAYIN BIRAKIN ÇİNCE, JAPONCA, İNGİLİZCE İZLEYELİM AMA SİZ YAPMAYIN ALLAH RIZASI İÇİN!!!!

Emoji
11 Mayıs 2021

reklamları izledim anladım ama araya ara sıra büyükbi maymun filmi çıkıyo onu düzeltin

    Uğur demircan
    18 Mayıs 2021

    Xd

Burak
10 Mayıs 2021

Reklamlardan dolayı filmi izleyemedim. Aşırı derecede sinir oldum. İnsan bali 3 4 reklam yapar bırakır. Çok kötü olmuş. Düzeltilmesini isterim.

    admin
    10 Mayıs 2021

    reklamlar bizden kaynaklı değil öyle sürülmüş piyasaya, altyazılı seçeneğinde reklam yok.

Aliyev0620
10 Mayıs 2021

Ben türçe dublajan480 de bakmak istiyorum internetim kötü

Alixwh
9 Mayıs 2021

Ya herşey tamamda ekranın ortasına niye bi anda paralar saçıldı aniden gelince gülmekten izleyemedim

    admin
    9 Mayıs 2021

    Türkçe Dublajı orjinal değil çakma yapmışlar, altyazılı izleyin.

Yahya
9 Mayıs 2021

Türkçe dublaj seslendirmesi hiç iyi olmamış seslendirme çok kötü admin

hayeletavcı01
8 Mayıs 2021

alternatif ne işe yarıyor internet çekmiyoda

    admin
    8 Mayıs 2021

    720p seçeneğiyle izleyebilirsiniz

KONG GODZİLLA
6 Mayıs 2021

valla mükemmeldi ellerinize sağlık en çok bu filmi sevdim tek kelime ile HARİKAAA 100 üzerinden 100 veririm mükemmelldi

murat
5 Mayıs 2021

Admin Tr Dublajı Eklemişin eyvallah’ Ama Şu Kalite seçeneklerinide eklesen? İntternetim Terliyor çünkü.

    admin
    5 Mayıs 2021

    player’da alternatifleri deneyin

Murat
5 Mayıs 2021

Beyler siyah ekran var nasıl izlicem filmi lutfevyardim edin

    admin
    5 Mayıs 2021

    farklı bir tarayıcıyla deneyin ya da f5 yapın, film de bir sorun görünmüyor.

Murat
5 Mayıs 2021

Film bende gozukmuyo silinmiş galiba yardım edin

İzzet
4 Mayıs 2021

Elinize emeğinize sağlik çok guzel animasyon olmuş emeği gecen herkese teşekkürler… admin sana ayrıyeten teşekkürler kesintisiz böyle güzel Godzilla vs. Kong film izledim

laedri
3 Mayıs 2021

admin allah aşkına nereden indirdin filmi ya tamam türkçe ama donmaktan film izlenmiyor.. bence sen bunu bi yenile

civandiyarbozan
28 Nisan 2021

Amerikan köpek balıgı filmlerinden sonra gördüğüm en berbat seneryo,oyunculuk,kurgu ve kalite iğrenç bir filim sadece para ile efect yapmışlar onları izliyorsun film klasik amerikan filmi iğrenç küçük çocukların dünyayı kurtarma çabası ve aaniden geçişler allahım çıldıracam godzilla ve kongdaha iyi oynuyor

kutlu
25 Nisan 2021

admin dublajı hemen çıktığı saniye ekle

kutlu
25 Nisan 2021

müq olmuş ama 3 saat olsa daha iyi olurdu ve godzillanın termonükleer formu var onu kullansaydı mechagodzilla demirden olduğu için erirdi (kilden godzilla yaptım ama boyayamıyom iğrenç olur diye :D)ve godzilla zaten monsterverse’nin en güçlü karakteri umarım öbür filmlerde titanus spacegodzilla ve titanus mecha ghidorah görürüz.dublajı heyecanla bekliyom.

Göktuğ
22 Nisan 2021

Ben Kongun Tarafındayım.Hem Adamı Etkiliyo Hemde Yani Baya Güçlü

yorumcu çocuk
22 Nisan 2021

filmi izlemeden önce ön yargı vardı kolay kolay yorum yapan biri değilim ama arkadaşlar film gerçekten 10/9 denilebilir bence ımdb puanı az bile görsel efektler muhteşem şu ana kadar izlediğim en iyi bilim kurgu filmlerinin arasında yerini aldı izleyince duygulanacaksınız bile adamlar gerçekten yapmış sayın site yöneticisi sizede teşekkür ederim filmi izlememize vesile olduğunuz için türkçe dublaj diye geziniyor film diger sitelerde ancak içine etmişler sadece iki kişinin sesiyle dublaj yapmışlar bence şimdilik alt yazılı olarak izleyin gerçek tr dublaj çıkana kadar beklicez artık çıktığı gibi koyarsnız inş. tr dublajı saolun

Asd
22 Nisan 2021

Sevmedim

Yusuf efe
21 Nisan 2021

Manyak bişey o baltayı godzilla enerji vermeseydiler robotu yenemezlerdi

Mert
21 Nisan 2021

Dublaj çıkınca direk güncelle admin bey eline sağlık

Madison
20 Nisan 2021

ben bu filmi çok sevdim ve benim adımı taşıyan Mille Boby Brow na teşekkürlerimi iletin

FURKAN
19 Nisan 2021

sus amk efsane film ve gerçekçi 10 numara 5 yıldız

Osman
18 Nisan 2021

İlluminati nerden cikdi amk sanki kafatası kıranlar gerçekmiş gibi tam da yanında söyledi
Sizce gerçekmiş arkadaslar

emin
17 Nisan 2021

kalitesi baya iyi dublajı olaysaydı efsane olurdu ama olsun emeginize saglık

Deniz
13 Nisan 2021

Admin türkçe dublaj belli oldumu

Özgün
13 Nisan 2021

Türkçe Dublaj tahmini ne zaman gelir yani belirli bir zaman var mı?

    admin
    13 Nisan 2021

    belli değil

OÖmer
13 Nisan 2021

Ba turkce dublaj nezaman gelcek

sussy
12 Nisan 2021

among us

hikmet
10 Nisan 2021

admin nasıl türkçe yapacam yada hala geldimi türkçe dublajı

    admin
    10 Nisan 2021

    Türkçe Dublajı henüz çıkmadı.

Boran
2 Nisan 2021

Film efsane adamsın admin devamını bekliyoruz

doctor
31 Mart 2021

Gerçekten güzel filmdi öncekilerden daha iyi idi bence hakkını vermişler

TALHA EFE SİLAY
31 Mart 2021

turke dublajın tarihi belimi

    admin
    31 Mart 2021

    Godzilla vs. Kong 2021 filminin Türkçe Dublaj tarihi belli değil, uzun sürebilir.

Buğra
31 Mart 2021

Saat Kaçta Eklenir.Saat Şuan 15:20 ?

    admin
    31 Mart 2021

    Altyazı eklendi, Türkçe Dublaj çıkış tarihi belli değil.

Yamaç
31 Mart 2021

admin türkçe alt yazı ne zaman gelecek

lavu
31 Mart 2021

sıkıntı var Undefined Source diyor 🙂

selimm
31 Mart 2021

altyazı ne zaman eklenir

loki
31 Mart 2021

admin altyazı ve hd görüntü bugün gelir mi

    admin
    31 Mart 2021

    HD görüntü eklendi, altyazı bi kaç saate eklenir.

BenName
29 Mart 2021

hd görüntü ne zaman gelcek

NaBer?
29 Mart 2021

1-2 Güne Altyazı eklermisiniz Admin Abi?

    admin
    29 Mart 2021

    sinema çekimine eklenmez, 31 mart’ta çıkacak olan HD görüntüye eklenir.

roblox
28 Mart 2021

bu godzilla king of the monster godzilla vs kong değil

    admin
    29 Mart 2021

    film güncellendi, hd görüntü ve altyazı çıkınca eklenecek

sorucuk
27 Mart 2021

bişi diycem bu 26 marta çıkması söylenen kong godzilla cevap verirseniz sevinirim:)

.
26 Mart 2021

Kesin Godzilla Yener zaten favorim Godzilla

aysem
26 Mart 2021

vizyona girse de izlesek ya bekle bekle sıkıldık artık, Kong godzillayı döver bence Godzilla vs. Kong altyazılı izle

Miraç
25 Mart 2021

çok güzel olmuş elinize sağlık

Yiğit
25 Mart 2021

Film çok güzel ama film Godzilla vs Kong değil Godzilla King of the Monsters

Ahmet
9 Mart 2021

Abi gerçekten bu site mütiş bu filim için kafayı yemisken bu sitede buldum

Yılmaz
8 Mart 2021

süper dehşet film, izlemenizi şiddetle tavsiye ederim, fakat fragmanda King Kong gözüküyor fakat filmde king Kong yok

ABBaS yaNbaSaN
7 Mart 2021

aq godzilla vs kong dövüşcekti kong u göremedik

Robin
7 Mart 2021

Film cok guzel izlemenizi tercih ederim

ABBaS yaNbaSaN
6 Mart 2021

bence godzilla döver

Doktor
4 Mart 2021

Süper film serinin en iyisi godzilla vs kong 1080p izle

Abdurrahman
26 Şubat 2021

Çok iyi

Hanife
16 Şubat 2021

Kong bence godzillayı döver Godzilla vs. Kong 1080p izle

Umut
15 Şubat 2021

film de hangi tarafı tutacağımı bilemedim Godzilla vs. Kong türkçe dublaj izle

Ekrem
8 Şubat 2021

10000