Örümcek Adam: Eve Dönüş Yok izle

dinamik

dinamik
Ses ve Görüntü Sinema Çekimi ve Türkçe Dublaj
5.2 /10 2475
Örümcek Adam: Eve Dönüş Yok izle

Örümcek Adam Eve Dönüş Yok izle, Spider Man No Way Home 2021 filmi konusu fragmanı Türkçe Dublaj Full HD ve Türkçe Altyazılı 1080p izle.

Spider-Man No Way Home 2021 tarihli, ABD yapımı, Spider Man serisinin en son filmi olarak izleyici ile buluşacak. Daha önceki serilere benzerlik taşımasına rağmen bu sefer Örümcek Adam kimliğinin gizli kalması için önemli bir mücadele verecek.

Örümcek Adam Eve Dönüş Yok – Spider-Man No Way Home Konusu

Örümcek Adam Eve Dönüş Yok Türkçe Dublaj izle Spider-Man No Way Home konusu ile Örümcek Adam severleri fazlasıyla tatmin edecek. Filmde Örümcek Adam’ın kimliği deşifre edilecek ve Örümcek Adam da bu durumu gizlemek için büyük bir mücadele vermiş olacak. Projenin detayları 2019 yılında kararlaştırılmış olmasına rağmen uzun bir süre konunun nasıl olacağına dair anlaşmazlık yaşanması nedeniyle filmin çekimleri gecikmiştir. Ekim 2020 tarihinde başlanan çekimler ABD’de tamamlanmıştır. Ayrıca filmde daha önceki serilerde yer alan pek çok oyuncu da yer alıyor.

Yeni Örümcek Adam serisinin dördüncü filmi olarak izleyicilerle buluşacak olan yapımda özellikle Örümcek Adam’ın bu sefer vereceği mücadele çok daha özel olacak. Eski kötülerle karşı karşıya gelecek olan Örümcek Adam özellikle Peter Parker’ın kendisiyle vereceği mücadele açısından da önemli bir yere sahip bulunuyor. Görsel efektleri sayesinde de izleyicileri fazlasıyla tatmin edecek olan yapımda aksiyon ve heyecan hiç azalmayacak.

Örümcek Adam Eve Dönüş Yok – Spider-Man No Way Home Ne Zaman Çıkacak Türkiye?

Örümcek Adam Eve Dönüş Yok (Spider-Man No Way Home) 2021 filmi çıkış tarihi olarak 17 Aralık 2021 de Türkiye’de vizyona girecek. Film ilk etapta Netflix de yayınlanmayacak ve ilk 2 dakikasının fragmanı yayınlandı.

Örümcek Adam Eve Dönüş Yok – Spider-Man No Way Home Oyuncuları

Spider-Man No Way Home izle Spider-Man No Way Home oyuncuları arasında Tom Holland, Zendaya, Tony Revolori gibi isimler bulunuyor ve filmin yönetmenliğini Jon Watts, senaristliğini ise Chris McKenna, Steve Ditko yaptı. Örümcek Adam Eve Dönüş Yok filmi Full HD Netflix kalitesinde çıkar çıkmaz sitemizden izleyebilirsiniz, İyi seyirler.

  • Yapım Yılı
    2021
  • IMDb Puanı
    9.2
  • Film Süresi
    148 dakika
  • Film Dili
    Turkce Dublaj ve Altyazi
59 Yorum
Spiderman
19 Ocak 2022

Film kötü, aceleye gelmiş ya da sonu öyle olmamalı tarzı yorumlar var hepsi boş yapmış hayatımda izlediğim en iyi filmdi. Tek kelime ile mükemmel.

Aydın
17 Ocak 2022

Admin hd kalite ne zaman gelir

    admin
    17 Ocak 2022

    Belli değil, çıkar çıkmaz yayınlarız

Yusuf Yılmaz
16 Ocak 2022

Ağlamak yok yüreğim…

Sadiq
16 Ocak 2022

Kardeşim film çok güzel amma xbet reklamını kapatsanız çok güzel olur saygılar sevgiler

    admin
    16 Ocak 2022

    reklamların bizimle ilgisi yok, öyle paylaşıyorlar:)

Mahmut can
16 Ocak 2022

Film çok güzel keşke sinema çekimi olmasaydı.

zorojuro
16 Ocak 2022

herkesin unuttuğu düşüncesi derin düşünüce içimde iğrenç bir his yaratıyor keşke herkes unutmasaydı ve sonlarda o apartmana taşınıp o tip bir kostüm giymesi daha da üzdü beni değişik bir his bıraktı ve keşke sevgilisi olduğunu söyleseydi unutturmaya çalışmasaydı büyük ihtimal ben olmasan hayatları daha iyi olur diye düşündü orda söyle diye bağırdım içimden keşke söyleseydi

zorojuro
16 Ocak 2022

keşke sevgilisi olduğunu söyleseydi unutturmaya çalışmasaydı büyük ihtimal ben olmasan hayatları daha iyi olur diye düşündü orda söyle diye bağırdım içimden keşke söyleseydi

cumhur.k
15 Ocak 2022

film guzel ama nano teknoloji ile super kostum uretilen bir çağ da filmde örümcek adam kendini unutturduğunda video çekip usb bellk ile ilerde sevgilisne izlettrseydi çözüm odaklı olurdu onlar ermiş olacaklardı murada biz çıkacaktık.

Dursun
15 Ocak 2022

Film efsane lakin örümcek adam filmlerinin sonları hep böyle yemişim kahramanlığını en azından sevgilisi bari hatırlasaydı

Berkay
15 Ocak 2022

Her filmin sonunda olduğu gibi üzgün bi şekilde bitiriyoruz filmi gelde 2 sene bekle filmi sonunda üzüntüden ağlamamaya çalış yeni filmde neler olacak çok merak ediyorum

halıl
14 Ocak 2022

film aslında guzeldi, eski örümcek adam serileri yani daha iyiydi.

NMKVJCDXV
12 Ocak 2022
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

ARKADAŞLAR FİLMİN SONUNDA ÇOK SÜPRİZ BİR SAHNE VAR

erkin özatila
8 Ocak 2022

slm ben filmi indirmek istiyorum nerden indirebilirim

Yusuf
8 Ocak 2022

Bence film mükemmeldi,ama sonlarda büyücünün yaptığı büyü bazı kişilerde geçersiz olsaydı yani sonunda sevgilisi onu hatırlasaydı daha iyi olurdu.Filmi beğendim ancak filmin ortasında reklamın gelmesi aşırı saçma olmuş vve bunalıklaştirma yapılmış hiç iyi olmamış.Tek iyi yer 3 örümcek adamın beraber iş birliği ile savaşması.

yunus
7 Ocak 2022
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

gerçekten bence mükemmel baya iyi olmuş sonu kötüydü hatırlasalardı çok iyi olurdu ama bence güzel 10 yıldızı hakeden bir filim şimdi otur 2 sene yeni filmi bekle

Kayra Alp
7 Ocak 2022

Abi Belliki Bu Filmin Konusu Yok
Aceleye Gelmiş Dier Örümcek Adam Filmlerinin Konusu vardı Bu beklediğim Gibi Gelmedi Kötü Deil
ÇOK KÖTÜ Bitane Dier Örümcek Adamların gelmesini Sevdim Sonrası Çöp

yahya
4 Ocak 2022

Fİlm sinemaya gitmeye degmeyecek bi film aceleye geldigi çok belli inşallah dr strange 2 de böyle olmaz .. beklentimi karşılamadı marvel popon kalktımı ne cok hasılat yaptıkdan sonra

Bookis
2 Ocak 2022

Normal şekilde ne zaman gelir acaba?
Sinema çekimi aşırı kötü çünkü

    admin
    2 Ocak 2022

    1-2 haftaya çıkar.

reis
31 Aralık 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

film iyi yani sevdim ben ben 4,5 veriyorum ben aslana iyi

egehankaptan
28 Aralık 2021

filmin serisi çıkarmı sizce

Dgdjsnxsjd
27 Aralık 2021

Oturdum bunun kaçıncı kostüm olduğunu düşünüyorum.

Eyuphan kayıkcı
27 Aralık 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

Reklam isi herkezin dediği gibi can sıkıcı ama 3 spidermaninda savaş sırasında kavga falan etmeleri iyiymis ben izlemeden once sarmaz fln diyodum ama izleyince güzel olduğunu anladım izleyim derim

Kaptan
25 Aralık 2021

Güzeldi 6.5 verdimn

Legenqx
23 Aralık 2021

admin ne zamn hd gelcek

Ahmet Genç
23 Aralık 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

abi efsane bir film ya bütün spidermanlar toplanıyo bütün süper kötüler toplanıyo ya efsane bir şey resmen büyük bir heyecanla ve ağzı 5 karış açık olarak izledim

Kemal Celimsiz
22 Aralık 2021

Yani neticede sinema çekimi, açısı kötü netlik gidip gekiyor anlaşılır m; video içine reklam almak; hem de en hüzünlenecek dalıp gidilecek yerde bam bam reklam basmak nedir? Zaten başta sonda yanlarda görüyoruz. Siteyi favorilerden çıkarıyorum admin

    admin
    22 Aralık 2021

    Reklamların bizimle bir ilgisi yok, kaliteli sürüm çıktığında güncellenecek

Kani çiçek
21 Aralık 2021

Sonu çok kötü hiç kimse seni hatırlamıyor düşünmesi bile kötü vuruyor sonun böyle olmaması gerekirdi

RoBiN
20 Aralık 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

Biraz değişik sonda peter unutturmaya çalışmasaydı herşey daha güzel olurdu.

poyraz
20 Aralık 2021

admin ne zaman hd olarak gelir

Eymendorukbilge
20 Aralık 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

Aha sonunda 1 yıldır bu filmi bekliyorum be

Emrecan Kığılcım
20 Aralık 2021

Abi sonu iğrenç neden hatırlatmıyor neden ne bilim büyücünün yanına gitsin hatırlatsın bir şekilde kızın ve arkadaşının hatırlamaması önceki bölümün sonuna ters düşüyor zaten önceki bölümde kızın öğrenmesi etken maddeydi siz şimdi unutturup önceki filmi bozmuş oldunuz ya daha yazılacak çok şey var ama şuan hala düşünüyorum sonunu neden böyle bağladılar diye akla mantığa sığmıyor yaptıkları cidden inşallah sezon finali değildir çünkü akılda çok soru işaretü bırakan bir bölüm oldu

Tunahan
20 Aralık 2021

Dc Deki adamın marvel da neişi var

MERT Nedret
19 Aralık 2021

Filmi daha izlemedim ama ekran niye yatay dönmüyor

Murat
19 Aralık 2021

Çok iyi olmuş akaendimi o filmin içinde hissedim

by peter selam yuri
19 Aralık 2021

Ya çok saçma ben peter beni tanımıyosunuz.. ama dese nolcak bişi kaybetmicek hem söz verdi ama çok saçma ama bitişte hatırlarsınız belki spidermanın ps oyunundaki girişe benziyor ismini yuri yaparsa ps hikayesine geçer bilmiosanız gameplay videoları izleyin teorim bu

Ömer
18 Aralık 2021

Çok güzel gidiyorduk 1 saat 30 dakkadan sonra açılmaz oldu kaç kere denedim
Vu arada askerden selamlar

Eren
18 Aralık 2021

Okadar begenmedimki son filmi eğer böyle bittiyse cidden yarım yıldız bile vermem venom gelecekti filminde vardı gelmedi cidden seri bittimi yani

Snsr
18 Aralık 2021

kaç kişi farketti bilmem ama sondaki ev tobeynin evine benziyor kapısı falan aynı

umut
18 Aralık 2021

Çok kötü bi film yazıklar olsun

samet
18 Aralık 2021

Keşke altyazı olsa

OSMAN
18 Aralık 2021

Yıllar Sonra İlk Defa Tobey’i
Görmek Harika Oldu Andrew’in Kızı Kurtarınca Ağlaması Çok Üzdü :'(

Ali şeker
18 Aralık 2021

Daha güzel çok az şey gördüm inanılmaz bir Spiderman filmi inanılmaz….

Ahmethabb
18 Aralık 2021

Admin biliyorum bu ölüm daha yeni ama birdahaki bölümü nezaman gelir kaç sene sonra 2024 olurmu acaba

MAHMUT
18 Aralık 2021
Spoiler Yorumu Görüntülemek için Tıklayınız.

ya mükemmel diyorum başkada bişey demiyoruma ama 1 2 saçmalıkvar son sahnelerde

Ersan
18 Aralık 2021

Tom Hardy çıkınca görgüsüzce böğürenler…
Ne zavallı insanlar var, Marvel’ın karizmasını zedeliyorlar.

admin
17 Aralık 2021

Daha iyi görüntü kalitesi ve Altyazı çıkınca güncellenecek.

furkan
17 Aralık 2021

Gercekten cok guzeldı, may için üzüldüm. ama yeni bir baslangıc olacak 🙂

doğukan
17 Aralık 2021

admin altyazı çıkarsa hemen koyarmısın

Uuuuuu
17 Aralık 2021

Allah razı olsun tr dublaj

Umuf Kacar
17 Aralık 2021

Admin hd olarak ne zaman gelir

berkay
17 Aralık 2021

güzeldi , yükleme için teşekkürler

Miray sezer
17 Aralık 2021

Admin Türkçe dublaj ne zaman gelir

    admin
    17 Aralık 2021

    Türkçe Dublaj zaten

Salih
17 Aralık 2021

Şimdi başlıyorum ama bi şey anladığım yok türkçe altyazılılı yaparmısınız acaba

    admin
    17 Aralık 2021

    Altyazı henüz çıkmadı